Bevers

Zaterdag 10.00u - 12.00u

Ontdek samen met Stuiter het dorp Hotsjietonia en zet je eerste stappen in de Scouting wereld. Maak nieuwe vriendjes en beleef steeds weer een nieuw en uitdagend avontuur!

De Bevers van Scouting Gouden Cirkel komen elke zaterdag bij elkaar. Bevers is de naam voor de jongste speltak en de jongens en meisjes hebben de leeftijd van 4,5 tot en met 7 jaar. Ze zijn herkenbaar aan hun rode beverblouse en die is voorzien van de afbeelding van Stuiter. Stuiter is een bever van ongeveer 6 jaar die elke zaterdag komt spelen in Hotsjietonia, een dorp waar mensen zoals Rebbel, Stanley Stekker en bas bos wonen. Elke week beleven ze de leukste, spannendste en gekste avonturen samen met Stuiter!

We doen diverse dingen op zaterdagmorgen, van spelletjes, hutten bouwen, speurtochten tot koken en bakken. Soms gaan we ook naar het bos om daar te spelen. Bij dit alles maken we veel gebruik van fantasie en thema’s. Twee keer per jaar hebben we een beverweekend, waarbij we soms in tenten slapen.

Afhankelijk van of er plaats is op het moment van aanmelden kan een nieuw kind direct komen. Als er geen plaats is wordt je op de wachtlijst gezet. Overigens kunnen kinderen jonger dan 4,5 jaar al wel op de wachtlijst gezet worden. Nieuwe kinderen mogen eerst 3 keer meedraaien voor ze definitief ingeschreven worden bij onze Scoutinggroep en aangemeld worden als lid van Scouting Nederland.

Voor vragen of meer informatie over de Bevers vul het contactformulier hieronder in.

Klik op het programma voor meer informatie over de opkomsten

Leiding Bevers