Kijk op de pagina leden voor meer informatie >

Hoe kan ik aanmelden om te komen kijken?

Bij Scouting Gouden Cirkel mag je 3 keer mee draaien met een opkomst voordat je beslist of je lid wilt worden. Om mee te doen met een speltak kun je HIER een speltak selecteren. Op de pagina van de speltak vindt u een contactformulier. Vul deze in, dan zal de desbetreffende speltak contact met u opnemen.

Hoe wordt ik lid van Scouting Gouden Cirkel?

Via het inschrijfformulier kunt je je kind of jezelf aanmelden bij Scouting Gouden Cirkel. De gegevensbeheerder van de groep zal spoedig hierna de inschrijving opnemen in de administratie van de groep, en je wordt dan automatisch lid van Scouting Nederland. Je krijgt een email met informatie over je inschrijving.

Wat bedraagt de contributie?

De contributie bedraagt € 28,00 per kwartaal. Wij willen dat u het contributiebedrag automatisch overmaakt. Dit moet u echter zelf regelen met uw bank.
De bedoeling is dat u per kwartaal betaalt. U kunt dit bedrag (28,00 euro per kwartaal) overmaken op bankrekeningnummer NL20RABO033.50.55.737 t.n.v. Stichting Scouting Gouden Cirkelgroep te Middelburg (graag naam en speltak erbij vermelden).
U mag ook per jaar betalen, makkelijker voor u en voor ons. Bij tussentijds opzeggen vindt er dan restitutie plaats.
De betalingen (kwartaal of per jaar) moeten steeds in de eerste maand van het kwartaal voldaan worden. Het bedrag voor het 1e kwartaal bedraagt € 28,00.
De contributie voor de Plus Scouts bedraagt €45,- per jaar.

Hoe kan ik de lidmaatschap opzeggen?

Het komt wel eens voor dat je andere hobby’s krijgt, een baantje hebt in de weekenden of Scouting simpelweg ontgroeid bent. In zo’n geval moeten we helaas afscheid nemen van elkaar. Opzeggen dient formeel met een uitschrijfformulier te gebeuren, zodat de administratie hiervan op de hoogte kan worden gesteld en de contributie stop kan worden gezet.
Klik hier voor het uitschrijfformulier
Zodra je bent uitgeschreven ontvang je van ons een mail.