Inschrijfformulier

Vul het formulier hieronder in om je in te schrijven bij onze scoutinggroep. Je wordt hierbij automatisch lid van Scouting Nederland. Als je je ingeschreven hebt ontvang je een e-mail met informatie over scouting.

Let op! Schrijf je alleen in als je zeker weet dat je lid wilt worden, als je een keer wilt komen kijken vul dan het contactformulier in bij de speltak waar je mee wilt draaien!
U kunt uzelf of uw kind alleen inschrijven wanneer de betreffende speltak geen wachtlijst heeft. Controleer dit op de pagina van de speltak!

Geslacht:

Speltak:
    BeversWelpenScoutsExplosStam

Via onze website en social media kanalen houden we iedereen graag op de hoogte van de activiteiten van onze groep. Hiervoor maken we gebruik van foto's en video's.
    Toestemming delen foto's en/of video's:
    Ja, ik geef toestemmingNee, ik geef geen toestemming

Op ons terrein hebben wij een klimwand, om te mogen klimmen hebben wij toestemming nodig
    van ouder(s)/verzorger(s) van leden onder de 18 jaar.
    Toestemming klimmen:
    Ja, ik geef toestemmingNee, ik geef geen toestemming

Aanvullende lidgegevens zoals; allergieën, medicatie etc.