Veelgestelde vragen2020-08-27T18:23:58+02:00

verhuur

verhuur

Huurovereenkomst2023-01-02T18:27:40+02:00

Download hier de huurovereenkomst.

Wat zijn de kosten voor het huren?2023-01-02T18:15:12+02:00

De huurprijs voor gebouw en terrein bedraagt € 4,75 per persoon per nacht met een minimum bedrag van € 60,00 per nacht. De waarborgsom voor het gehuurde bedraagt € 200,-. (dit bedrag dient gelijk na aanvraag van de reservering te worden overgemaakt.)

U dient het bedrag van de borg en huur vanaf een bankrekening van een scoutinggroep te betalen.

Het maximale aantal aanwezige huurders is gesteld op 40.

Gas, water en elektra worden apart in rekening gebracht en verrekend met de borg, te weten respectievelijk € 1,20, € 2,00 en € 0,35 per eenheid. De meterstanden worden bij aanvang en beëindiging van de huurperiode door zowel huurder als verhuurder vastgesteld en daarna verrekent. Naast deze gelden voor gas, water en elektra wordt er per verblijf van 2 nachten of langer, een som in rekening gebracht voor het deponeren van afval, gemaakt tijdens het verblijf. Deze zal € 25,- per verblijf bedragen en in worden gehouden op de waarborgsom (bij groepen van meer dan 30 personen, ongeacht de duur van het verblijf zal een apart tarief worden afgesproken).

De borg van €200,- dient direct na ondertekening van het contract te worden overgemaakt op rekeningnummer NL88 RABO 0347 6941 95 t.n.v Stichting Scouting Gouden Cirkel te Middelburg o.v.v eerste datum huur.

Het internationale banknummer (IBAN) is: NL88 RABO 0347 6941 95. De bank identificatie code (BIC) is: RABONL2U

De totale huurprijs dient uiterlijk 8 weken voor ingang van de huurperiode te worden betaald.
Indien de overeengekomen bedragen niet voor deze termijn zijn betaald zal de huurder niet tot het gebouw en terrein worden toegelaten.

Indien de huurder deze overeenkomst niet na kan komen is verschuldigd:

• Bij annulering binnen 4 weken – 50% van de huurprijs
  • Bij annulering binnen 2 weken – 75% van de huurprijs
  • Bij annulering binnen 1 week – 100% van de huurprijs

De volledige borg zal in deze gevallen altijd teruggestort worden.

Hoe dient het pand opgeleverd te worden bij vertrek?2020-06-29T16:30:12+02:00

Kort samengevat dient het pand te worden opgeleverd in dezelfde staat als waarin het door u ontvangen is. Dit houdt in:

• Alle lokalen, gebruikte ruimtes en de gang veegschoon
  • De keuken en het sanitair schoon
  • Alle stoelen, banken en tafels opgestapeld tegen de muur van het lokaal
  • Alle containers en prullenbakken leeg (geleegd in onze container)

Voor en na uw verblijf zal de aanwezige vrijwilliger een ronde met u lopen langs de gehuurde ruimtes zodat beiden op de hoogte zijn van de situatie voor en na uw verblijf. Bij schade en/of vervuiling behoudt de verhuurder zich het recht voor (een deel van) de borg in te houden.

Ik weet nog niet met hoeveel personen we verblijven2020-06-29T16:24:07+02:00

Dit komt regelmatig voor omdat het maanden van tevoren vaak onmogelijk is een exact aantal op te geven. We vragen u een reële schatting te maken voor het aantal personen. De offerte wordt hierop gebaseerd maar deze kan later nog bijgesteld worden. Mocht u al betaald hebben dan het kan verschil verrekend worden bij de terugbetaling van de borg.

Ik wil graag langskomen voor een bezichtiging2020-06-29T16:20:28+02:00

Dat kan! Voor ons komt zaterdag tussen 10.00u en 12.00u vaak het beste uit, maar er zijn ook andere dagen mogelijk. Neem contact op met de verhuurder om een afspraak in te plannen.

Met wie heb ik contact?2020-06-29T16:16:31+02:00

De reserveringen worden afgehandeld door Lia, de verhuurder van het pand.
Voorafgaand aan en na de afloop van uw verblijf heeft u met Lia contact, hoofdzakelijk via de mail (verhuur@scoutinggoudencirkel.nl). Tijdens uw verblijf krijgt u het telefoonnummer van een andere vrijwilliger, bij wie u voor dringende vragen terecht kunt.

Hoe gaat het reserveren in zijn werk?2020-06-29T16:13:59+02:00

U vult het reserverings formulier in. De verhuurder neem vervolgens contact met u op. Indien de accommodatie beschikbaar is in de gewenste periode krijgt u een optie op die periode. Deze optie is twee weken geldig. U ontvangt van de verhuurder een offerte. Indien u akkoord gaat kunt u deze ondertekend terugsturen via mail (foto/scan) of post. Na ontvangst van de ondertekende offerte wordt de reservering definitief gemaakt. Twee weken voor aanvang van de huurperiode dient het volledige bedrag inclusief borg te zijn overgemaakt naar de in de offerte genoemde rekening. In de dagen voor aanvang van uw verblijf worden de sleuteloverdracht en andere praktische zaken met u overlegd.

Ga naar de bovenkant