Lid worden van onze gezellige Scouting groep?

Lid worden van onze

gezellige Scouting groep?

Heel hartelijk welkom als aspirant lid van scouting Gouden Cirkel!
Namens de leden, het hele leiding team en het bestuur heten we je van harte welkom.
Om een volledig lid te worden moeten we een aantal zaken regelen en moet je een aantal dingen weten.
Op deze pagina kun je informatie vinden over hoe je lid kunt worden en andere zaken.

Inschrijven

Via het inschrijfformulier kun je je aanmelden als lid van Scouting Gouden Cirkel. Wij verwerken je gegevens in scouts online en je wordt gelijk lid van Scouting Nederland. Zodra je ingeschreven bent krijg je van ons een mail met informatie.

Scouting Nederland

Als je lid bent van Scouting Gouden Cirkel ben je ook lid van Scouting Nederland. Meer informatie Scouting en het huishoudelijk reglement van Scouting Nederland vind je op de website.

Uitschrijven

Het gebeurt wel eens dat je geen tijd of geen zin meer hebt in Scouting. Heel jammer natuurlijk, maar dat betekent dat je je lidmaatschap op moet zeggen. Dit doe je via het uitschrijfformulier. Wij zorgen dat je uitgeschreven wordt bij scouts online en je krijgt van ons een mail zodra dit gebeurt is.

Contributie

De contributie bedraagt per 1 januari 2021 € 30,00 per kwartaal. Wij willen dat u het contributiebedrag automatisch overmaakt. Dit moet u echter zelf regelen met uw bank. De bedoeling is dat u per kwartaal betaalt. U kunt dit bedrag overmaken op bankrekeningnummer NL20RABO033.50.55.737 t.n.v. Stichting Scouting Gouden Cirkelgroep te Middelburg (graag naam en speltak erbij vermelden). U mag ook per jaar betalen, makkelijker voor u en voor ons. Bij tussentijds opzeggen vindt er dan restitutie plaats. De betalingen (kwartaal of per jaar) moeten steeds in de eerste maand van het kwartaal voldaan worden.
De contributie voor de Plus Scouts bedraagt per 1 januari 2021 €50,- per jaar.

Toestemming

Scouting Gouden Cirkel en aangesloten organisaties maken foto’s en gebruiken deze op de website of op verschillende social media kanalen. Tijdens de inschrijving geeft u op of er wel of geen beeldmateriaal mag worden gepubliceerd. Heeft u hiervoor gekozen worden de foto’s van het lid verwijderd. Wij sturen u geen foto’s door als u geen toestemming heeft gegeven voor het maken van beeldmateriaal, ook niet voor persoonlijk gebruik.

Wij hebben onze eigen klimwand, supergaaf maar hier moet ook toestemming voor gegeven worden. Dit gebeurt bij het inschrijven. Meer informatie over het klimmen ontvangt u in de mail die u krijgt als het nieuwe lid aangemeld is.

Grote clubactie

Wij als Scouting groep doen net als veel andere verenigingen mee aan de Grote Clubactie. Als je lid wordt van een speltak van Scouting Gouden Cirkel ben je verplicht mee te doen aan de Grote Clubactie. Een keer per jaar krijg je een boekje mee van de actie en moet je minimaal 5 loten te verkopen. 80% van de opbrengst gaat naar onze eigen vereniging, goed om mee te doen dus!