Weekend of kamp organiseren?

Dan ben je bij ons aan het goede adres!

Weekend of kamp organiseren? Dan ben je bij ons aan het goede adres!

Accommodatie

Ons clubgebouw en het omliggende terrein worden verhuurd aan andere scoutinggroepen. Heeft u interesse om ons gebouw te huren, bekijk dan de beschikbaarheid in de kalender en vul het reserveringsformulier in.

Het gebouw bestaat uit een ruim stuk grond met een brede gracht rondom en een hek. Op een hoek van het terrein staat het gebouw, er is een stuk bestrating en een groot grasveld voor programma.

Het gebouw bestaat uit twee verdiepingen met op de begane grond twee grote lokalen (Bevers en de Welpen) en een keuken.
Ook zijn er beneden twee toilletten en een invalidetoillet. De berging bevindt zich eveneens op de begane grond (deze is niet beschikbaar voor verhuur en afgesloten). Op de eerste verdieping zijn 3 lokalen. Een groot lokaal (Scouts) en twee kleinere lokalen (Explorers en Stam deze lokalen zijn niet beschikbaar voor verhuur en afgesloten). Ook zijn er twee douches en een toillet op de eerste verdieping.

Op de begane grond is het gebouw goed toegankelijk voor mensen in een rolstoel.
Op last van de brandweer is slapen op de bovenverdieping niet toegestaan.
Voor de afvoer van huishoudelijk afval is een container aanwezig.

Prijzen

De huurprijs voor gebouw en terrein bedraagt € 4,75 per persoon per nacht met een minimum bedrag van € 60,00 per nacht. De waarborgsom voor het gehuurde bedraagt € 200,-. (dit bedrag dient gelijk na aanvraag van de reservering te worden overgemaakt.)

U dient het bedrag van de borg en huur vanaf een bankrekening van een scoutinggroep te betalen.

Het maximale aantal aanwezige huurders is gesteld op 40.

Gas, water en elektra worden apart in rekening gebracht en verrekend met de borg, te weten respectievelijk € 1,20, € 2,00 en € 0,35 per eenheid. De meterstanden worden bij aanvang en beëindiging van de huurperiode door zowel huurder als verhuurder vastgesteld en daarna verrekent. Naast deze gelden voor gas, water en elektra wordt er per verblijf van 2 nachten of langer, een som in rekening gebracht voor het deponeren van afval, gemaakt tijdens het verblijf. Deze zal € 25,- per verblijf bedragen en in worden gehouden op de waarborgsom (bij groepen van meer dan 30 personen, ongeacht de duur van het verblijf zal een apart tarief worden afgesproken).