Welpen

Zaterdag 10.00u - 12.00u

Op dit moment hebben de welpen een ledenstop. Hierbij wordt gebruik gemaakt van een wachtlijst.

Speel samen met andere Welpen in de jungle en ontdek de wereld om je heen.

Welpen zijn jongens en meisjes van 7 tot 11 jaar oud. Op zaterdagmorgen van 10.00 uur tot 12.00 uur spelen de Welpen in en rondom ons clubhuis. We doen daar allerlei leuke dingen zoals speurtochten, knutselen, sporten en verschillende spelletjes. Ook leren we scouting technieken zoals knopen leggen, veilig kampvuur maken en lekkere hapjes koken.

De welpen spelen in het thema van Jungleboek en beleven allerlei spannende avonturen in de jungle. De welpen identificeren zich met Mowgli of Shanti en spelen in de jungle met hun vrienden Baloe, Bagheera, Rikki Tikki Tavi, Marala en vele anderen. In de jungle is er altijd wat te doen en elk dier heeft zijn of haar eigen wijsheden en favoriete bezigheden. Chil vertelt de welpen bijvoorbeeld alles over vogels en Raksha weet weer veel over de verschillende dierensporen in de jungle. Met Marala zingen de welpen een leuk liedje en met de schildpad Oe leren ze alles over de onderwaterwereld.

Eén keer per jaar gaan we een week op kamp naar een gebouw van een andere scoutinggroep.

Afhankelijk van of er plaats is op het moment van aanmelden kan een nieuw kind direct komen. Als er geen plaats is wordt je op de wachtlijst gezet. Nieuwe kinderen mogen eerst 3 keer meedraaien voor ze definitief ingeschreven worden bij onze Scoutinggroep en aangemeld worden als lid van Scouting Nederland.

Voor vragen of meer informatie over de Welpen vul het contactformulier hieronder in.

Klik op het activiteiten nieuws voor meer informatie over de opkomsten

Leiding Welpen