Functieprofiel

Het klusteam zorgt ervoor dat het gebouw en terrein veilig blijft en voldoet aan de wensen van de vereniging. Het reguliere onderhoud en reparaties worden volgens het plan van de beheerders uitgevoerd, maar ook het opwaarderen van ons gebouw en terrein door nieuwe investeringen behoren tot de taken. Kennis van klussen, elektra, leidingwerk, schilderen of andere bouw gerelateerde ervaringen is een voorwaarde, maar vooral een beetje handig zijn is essentieel.

Wat doet het klusteam?

• Onderhouden van gebouw en terrein op aansturing van de beheerders.
  • Klusprojecten op aanvraag van de vereniging of stichting verwezenlijken.
  • (Spoed) reparaties uitvoeren tijdens vereniging- of verhuuractiviteiten.
  • Ondersteunen bij inkopen of (gratis?) regelen van materialen en gereedschap in samenspraak met de beheerders.

Belangrijk

• Je bent minimaal 18 jaar of ouder.
  • Je bent woonachtig in de omgeving van Middelburg of bereid te reizen.

Inschatting tijdsbelasting

• Ongeveer 12 uur per maand
  • Eventueel kan er nog meer of extra geklust worden, afhankelijk van de beschikbaarheid

Wij bieden